Dulu Terpegun dengan SCP, Sekarang Lebih Teruja dengan VIVIX


Dasyat entry kali ni, lebih teruja bila dapat tahu promosi yang berlangsung sepanjang bulan September 2014 ini ialah :


Shaklee Collagen Powder, Buy 6 Free 1.



Untuk yang nak tinggalkan kulit kusam, Say WOW!

Untuk yang nak awet muda, say WOW!

Untuk yang nak menganjalkan payudara, say WOW!

Makin lama, nama Shaklee makin hebat. Buktinya beratus ribu million testimoni yang ada.Kalau google shj  nama  ‘shaklee’ berderet blog yang keluar, berderet entry menarik yang korang boleh tau tentang Shaklee.


Of course lah kan, dah lah nama besar,  gah lagi dan dah pon  bertapak lebih 50 tahun, pelbagai ujian klinikal telah dibuat, kita ada pakar yang tersendiri yg membuat ujian. Bak kata Kak Cery MamaFaiz, bukan sebarang-sebarang. Terbaca daripada page beliau semasa beliau bersama anggota Master-master yang lain membuat lawatan di company Shaklee di US. Terkejut dan teruja dengan barisan pakar-pakar nutrisi yang bertanggungjawab ke atas ujian klinikal yang dibuat ke atas semua produk Shaklee.


Yang membaca ni, alahai mestilah bangga.hehe! ehh panjang pulak celoteh..ha kan dah…
Ok, back to basic, syukur alhamdulillah penemuan SCP oleh ibuku sendiri telah mengurangkan masalah kedutan di bahagian mata, masalah jeragat dan masalah anti penuaan, almaklumlah usia makin bertambah.

Testimoni lagi??

Ye…halimah suka dan berlapang dada nak korang baca testimoni yang halimah ambil daripada ahli keluarga halimah sendiri. Bukan tak nak cerita testimoni orang lain, tapi bila kita ambil testimoni daripada keluarga terdekat, kita bukan shj boleh pantau tapi kita boleh tgk hasil dan sebarkan VIRAL ini..ececeh..haha!


Ye, suatu ketika dahulu, ibu halimah sendiri pernah mencuba pelbagai produk dr segi vitamin dan produk kecantikkan. Namun, masih masalah yg sama. Padahal dah berapa lama ambil, kos makin byk yg keluar tapi hasil seketika cuma dan kadang-kadang tak berhasil pon.

Bukan nak salahkan produk tu, tapi salahkan diri sendri sebab tak kaji dari segi sumber apa yang digunakan, tak tengok testimoni, cuma tgk harga, dan terus beli…

Sayang,
Seribu kali sayang sebab menjadi pengguna yang tidak  bijak!
Bijak cuma pada harga!hehe
Kesan??ke laut~

Ibu Halimah hampir give up namun selepas pengambilan Shaklee Collagen Powder, ibu halimah kembali semangat utk bekerja dan berurusan dengan anak didiknya. Jangan tak tau, anak didiknya  selalu memuji akan kecantikkan pada di wajahnya ( haish, macam rasa nyanyi lagu Hattan lah plak!).

Siapa yang tak suka dipuji dan kelihatan cantik??. Lumrah manusia yang bernama WANITA memang suka kan akan kecantikkan dan pujian.
betol tak? Siapa sokong? Angkat tangan!!!hehe ;))

Ha..nasib lah sang lelaki..kering poket lepas ni. Tapi tak pe wahai sang lelaki/arjuna,ini semua INVESTMENT! Halimah percaya lelaki juga suka tengok benda yang cantik, bukan??.
Untuk siapa?? Untuk isteri kita jugakkk kan…

Pandai-pandai lah ye si isteri memujuk si si suami beli SCP lepas ni..laris lahh SCP mcm ESP lepas ni.Alhamdulillah…
Ibu Halimah tidak terhenti disitu, nak lebih dari itu. Jadi selepas beberapa bulan mengamalkan SCP, kini beliau beralih arah dengan produk lain.

CHOPPP!!!Beralih arah dengan produk lain ke??

Ye…ibu Halimah telah beralih arah ke produk lain TAPI masih dibawah jajahan takluk SHAKLEE iaitu si VIVIX!!hehe..gempak jerrr…
Ha..kali ni memang tip top! Sebab dah sedia maklum semua orang kenal dah dengan SI VIVIX ni.Makin glamer tau! Bukan sahaja untuk kecantikkan luar, tapi dalaman juga. Juga untuk yang ada masalah kesihatan seperti darah tinggi, kencing manis, jantung dan sebagainya.
Pakej lengkap, bila dah ambil vivix ni orang kata dah tak perlu ambil lain dah. Semua lengkap dengan vivix.VIVIX HEBAT!
Sudah berbotol-botol ibu Halimah amalkan. Alhamdulillah so far ok sgt. Beliau pon teruja. Yg anak ni teruja sgt bila tgk muka si ibu kemerah-merahan..gowjes mak i!dan lebih seronok lagi bila ibu dah amalkan, si ayah jugak mula terjebak. WOW, WOW, dan double WOW!!!


jom tgk hasil muka ibu sy....umurnya sekarang 53 tahun :

tiada rahsia lain hanya dengan SHAKLEE.


Apa tunggu lagi???


jom, sesiapa berminat boleh calling-calling makwe di atas. hehe :))






No comments