TAHUN BARU,LIFE BARU & PROMOSI BARU =)

Assalamualaikum..

Selamat Tahun Baru untuk pembaca2 blog halimah..rasa seram sikit kann nak masuk tahun baru kali ni sebab banyak perkara yang halimah dah rancangkan serba sedikit.Tak lain dan tak bukan halimah nak fully focus dan commitment sepenuhnya dengan kerjaya baru sebagai Work At Home MOM..Sebelum ni bukan tak commit tapi kurang fokus sikit sebab ada 4 kerjaya kan..sebagai pekerja swasta, ibu,isteri dan part time bisnes..baru perasan,dah lama rupanya buat kerja dua tiga dalam satu masa mcm ahmad maslan cakap.hihi!

Halimah pegang kata2 ini 'nak berjaya kena lepaskan salah satu apa yang kita ada sekarang supaya kita lebih fokus pada kerjaya tu'. Menjadi isteri dan ibu memang dah tanggungjawab hakiki halimah, tapi sebagai WAHM ni adalah pilihan dan minat halimah sendiri. Insyallah semua ni berlaku atas keizinan daripadanya.

Baik...tak nak membebel panjang..Halimah nak cerita terus tentang promosi bulan ni.Setiap bulan menjadi debaran jugak nak tunggu pengumuman promosi drp shaklee. Semalam tepat jam 12 malam halimah terus bukak shaklee2u..ahh legaaa,promosi yang dinanti2kan oleh semua..


 wow!!!!terbeliak sattt bijik mata..hehe =)


Kepada yang selalu sangat intai-intai produk ni, haa dah boleh lah borong sekaligus..
Beli 6 percuma 1,siapa nak bagi tu???

Kalau nak beli 1,2,3,4,5 pon boleh...tapi kena contact halimah dulu naa..halimah terangkan bab harga nanti.Tapi dont worry,still jimat dan murah!

Untuk yang belom tau apa kegunaan produk ni,boleh klik link bawah ni...




Weeho zinc ni dah lah murah, promosi lagi..berganda2 murahnya!
Untuk pengetahuan, walaupun zinc shaklee ni harganya murah tapi jangan meragui keberkesanan produk ni sebab zinc ni memang bestt tau. Halimah first time guna masa berpantang haritu, memang luka bersalin cepattt betul sembuh, tak sampai 2 minggu luka dah baik sampai nurse pon terkejut tau.hehe!


Vitalea kids for children,masuk bulan ni halimah rasa dah berapa kali agaknya shaklee extend promosi ni.memang betul2 bagi peluang ibu bapa sentiasa stanby kan stock untuk anak2.




ini yang palinggggg besttt sekali. shaklee extend lagi untuk promosi wellness pack.So far dah lebih 10 orang yang beli set ini especially untuk set hamil dan set berpantang.Almaklumlah sekarang ni musim org2 mengawan..hehe!

Halimah sendiri dah ada experience dengan kedua2 set ni...so far memang ta mengecewakan langsung.Baca bawah ni testimoni halimah sendiri yang dah share di FB.



Ok dah ada pengalaman amalkan set hamil shaklee selama 9 bulan tanpa gagal,hasilnya....

✔ternyata tiada berlaku morning sickness yg teruk dan alahan yg teruk sehingga menjejaskan kerja,alhamdulillah...save anual leave aku,hihi!

✔ternyata lebihhh bertenaga dan sepanjang tempoh mengandung jarang rasa penat yg melampau..buktinya sehari sebelum deliver pon mampu berjalan ke rumah customer dan ke pantai sebab org tua2 kata nak cepatkan baby keluar kena banyak berjalan..hihi,ternyata betul...senang sgttt deliver mairaa..syukur!

✔aku rasa happy je sepanjang kehamilan,even ada stress sikit2 pon still under control..hahah..bestt lah lebih2 lagi waktu hamil betul2 dimanjakan oleh si suami yg baik lagi kacak iteww..aha,jgn kecam...hihi

✔start masuk 7 bulan baru aku rasa kesakitan dekat bahagian pinggang...mungkin masa tu baby nak membesar dgn jayanya..tu yg keluar 3.2 kg si mairaa cinonet tu..haha..takpelah, baby besar senang sikit nak handle lepas tu...kang kecik sgt aku yg ngeri...kena tahan pulak tu...apa2 pon syukur lagi sekali!

✔NO sembelit! Masa hamil aku tak ada langsung masalah bab ni...mungkin ni rezeki aku kot,satu lagi sebab aku rajinnn gilerrr telan ostematrix...

✔Makan ostematrix pon bantu utk dpt tidur yg lena,orang mengandung tau lah betapa susahnya nak dpt tidur yg lena lebih2 lagi bila baby dah membesar dlm perut...ni aku agree 100%!!!

✔HB aku cantikkkk jer sepanjang hamil,cuma masa minggu ke berapa ntahh terkantoi sikit,ala itu pon bacaan 10.5,sipi2 je..haha..dah tu,aku upkan dose vitalea kpd 4 biji,selepas tu maintain cun sampai minggu terakhir.

✔tak ade suspek kencing manis.certain susu ibu hamil ni manisss kan,aku just konsisten esp je sbb aku tau indeks glisemiknya rendahh sesuai utk ibu hamil...org kencing manis pon boleh minum susu esp ni tau!

✔gusi berdarah sekali je kena,lepastu aku terus upkan dos vitamin c..lepastu dah tak de masalah tu.

Ehhmmm nak cerita satu2 tak cukup kat sini,kena masuk blog...haha!apa2 pon besttt lah set hamil ni...tak rasa rugi aku beli...sebelum ni copy experience org je...so lepas ni,aku pulakkk dgn bangganya nak share tentang experience aku...hehe!

Nak set hamil shaklee dgn harga diskaun??

Halimah Hashim
0127307312
Rakan Nutrisi Anda

ok till then..wasalam!

No comments