BADAN LEBIH SIHAT DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE, TAK PERCAYA CUBALAH ;)

Assalamualikum semua..
Dah nak dekat bersalin ke tu? Ha… mesti tengah dok intai-intai produk apa yang sesuai nak digunakan masa berpantang nanti.

Banyakkknya produk di pasaran! Mana satu yang terbaik ni.??.Mana satu yang nak dipilih ni.??.Mana satu yang harganya berpatutan ni??,

*confius sekejap*.

Ehh! jangan confius dulu, halimah sedia membantu kalian untuk cadangkan produk yang palingggg TERBAIKK!.( ohh bukanlah sebab halimah ni ‘ dealer ‘produk semata –mata hokey, tapi sebab halimah adalah pengguna sejak 3 tahun yang lalu dan tau sejauh mana keberkesanan produk lebih2 lagi produk ni selamat sangat nak digunakan tanpa sebarang was2 )

Sebelum itu, Halimah nak tanya, kalian nak tak produk yang

MUDAH DIMAKAN, PRAKTIKAL, JIMAT MASA, dan yang paling penting KESANNYA SERTA-MERTA?

Kalian nak tak produk yang
DIBELI UNTUK BERPANTANG, TAPI MASIH BOLEH DIGUNAKAN UNTUK SELEPAS BERSALIN?

Kalian nak tak produk yang LENGKAP NUTRISI DALAM SATU SET??

jeng..jeng..jeng



Ha…perkenalkan SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE yg menjadi kegilaan ibu moden sekarang ini. Untuk pengetahuan, dalam set berpantang shaklee ni ada 7 jenis produk yang saling memerlukan antara satu sama lain, & produk yang dimaksudkan ialah ESP ( Energyzing Soy Protein ), Vitamin C Sustained Released, Vitalea Iron Formula, B complex, Ostematrix, Omega Guard,  dan Alfalfa.

Biasanya bila halimah suggest produk2 ni pada  customer, ada jugak customer kata tak nak ambil itu je, tak nak yang ambil ini..sebenarnya memang boleh je kalau nak ambil secara single tapi kalau nak hasil yang bagus untuk badan kita, halimah galakkan sangat ambil set lengkap ni dan  kalau boleh halimah tak berapa nak galakkan sangat untuk kalian gunakan produk shaklee bersama dengan produk  lain, bukan apa halimah risau sebenarnya ia memberi risiko  pada diri sendiri bila berlaku penggunaan  produk yang bercampur- campur. Memang sangat dielakkan. Why not kita fokus on satu set jer, dan rasa sendiri apa perbezaan  produk shaklee dengan produk jenama lain.  

So far, bila halimah dah kongsikan kenapa perlu ambil sekian, sekian baru mereka  faham apa fungsi setiap satu produk dalam set bersalin shaklee ni. Customer lebih bertambah seronok dan rasa produk shaklee lebih menjimatkan bila halimah inform berapa lama penggunaan setiap produk dalam set bersalin ni.At the end of story halimah bagitau yer.hihi!

Banyak manfaat yang rata-rata halimah dapat kutip daripada pengguna-pengguna tegar set bersalin shaklee ni. Ini bukan halimah reka tau, tapi halimah ambil bulat-bulat manfaat daripada testimoni mereka, katanya…
  •  ESP dan VITALEA IRON FORMLUA mampu menjadikan badan rasa bertenaga sepanjang tempoh berpantang selama 2-3 bulan. Yelahkan, bila bersalin ni kita mesti rasa cabaran untuk berjaga malam.Jaga sakit pening anak, beri susu pada anak, at the same time kita pon rasa badan belom cukup sihat selepas bersalin tapi dah kena korbankan masa tidur untuk si kecil.  Set ni halimah kalau boleh nak cadangkan untuk ‘ orang baru ‘ macam halimah yang nak masuk ‘ dunia baru’ bersama org ketiga ( anak tau..bukan orang lain,hehe!)

  • Set bersalin shaklee mampu mengembalikan kelangsingan pada badan dan dapatkan semula berat badan yang ideal malah ada yang dapat kurang kan berat lebih daripada berat badan asal . tau.Ha…tu yang best tu, ialah kan wanita mana yang tak nak rasa kekal langsing untuk dirinya. Lebih-lebih baru anak satu.

  • Dah lah langsing, cantik pulak tu. Itulah peranan produk ESP + VITAMIN C SR & B COMPLEX dalam mengembalikan kelangsingan bentuk badan  dan menaikkan seri wajah ibu bersalin nanti masa berpantang. Kalau dulu masa hamil, kita rasa perubahan hormon ekstrogen sangat ketara pada leher dan ketiak yang hitam, jerawat sana sini, jeragat lagi, ada bintik2 hitam dan sebagainya.Jadi bila kita amalkan selalu insyallah perubahan yang dialami boleh recover  balik dengan cepat. Kalian semua…kalau nak dapatkn konsultasi terbaik dengan guidance yang betul, kalian kenalah cari SID yang betul2 komited dengan kerjanya, bukan yang sambil lewa..Sebab itu ada suplemen di rumah pun tak makan, mcm mana nak nampak hasil..Sedangkan halimah  sendiri pon bertahun guna baru berpuas hati dengan apa yang ada. Bayangkanlah, berapa kuantiti makanan yang kita ambil sehari, kira tak kolestrol dan sebagainya..sebab itulah kita susah nak konsisten bila tak ada kesedaran.ehh terpanjang pulak bebelan.hehehe.

  •   No more masalah sembelit! Yang ni halimah suka sangatttt sebab halimah punya customer yang alami masalah sembelit lepas bersalin. Selepas telan OSTEMATRIX alhamdulillah setiap pagi beliau akan membuang. Rasa happy sangat tau bila dapat membantu orang!

  •  Susu ibu meriahhhh sangat! Bukan setakat dapat hasilkan susu ibu yang banyak malah susu ibu juga lebih pekat. Confirm anak terlebih kenyang punya..erkkkkk~hehe! Itulah peranan ESP & ALFALFA dalam hal ini.

  • Tak rugi amalkan ALFALFA ni tau, ia mampu mengembalikan keintiman anda bersama suami nanti bila dah habis berpantang. ALFALFA ni ibarat seperti kacip fatimah tau! Rata-rata ibu moden sekarang dah tak nak ambil pil perancang, so ALFALFA ni lah sesuai menjadi pengganti.Auuuw! ketat tau..hihi ( oppss 18sx). Satu lagi ALFALFA ni adalah sebagai agen detoks dalam set diet.

  •  Gandingan yang mantap sangat bila ALFALFA dah bergabung dengan OMEGA GUARD yang mampu mengembalikan ‘shape body’ si ibu yang dah totally out masa hamil.heheh!ALFALFA sebagai agen detoks manakala Omega Guard adalah agen membakar lemak2 degil.

  •   B complex mengurangkan stress si ibu ketika berpantang. Almaklumlah banyak makanan yang kena pantang kan, so bila telan b complex rasa tenang jer tak adalah gelisah sangat bila tgk PIZZA HUT depan mata..!Selain itu, b complex mengurangkan simptom meroyan si ibu..ohh ini bahaya so memang patut b complex perlu ada dalam set berpantang shaklee ni.


 Ehhhh jimatnya penggunaanya!tgk bawah ni....



 Rasa rugi tak kalau beli set berpantang shaklee?? jimat, mudah dan penggunaannya agak lama, cuma ada certain produk jer yang perlu topup itupon sebab penggunaannya cuma untuk sebulan jer.Harga pon tak delah mahal mana untuk satu2 produk.

Siapa yang memerlukan set berpantang shaklee ni???

  1. Untuk si ibu yang tidak gemarkan jamu. Untuk makluman, jamu ni bukanlah tak bagus, tapi risiko untuk jangka panjang kita tak pasti.Mungkin utk jangka pendek jamu ni memang menyihatkan, tapi jangka panjang berdasarkan pengalaman kawan-kawan halimah akan beri kesan pada period tak regular, badan panas, anak demam kuning dan sebagainya.,tapi... tok nenek kita pon dulu gunakan jamu. Terpulang lah pada hak individu masing2, buatlah pilihan yang bijak.Halimah lebih suka vitamin yg semulajadi sebab Allah kurniakan kita organ2 yang original, so bahan yang akan masuk dalam badan halimah juga perlu yang original,maksudnya bahan dr semulajadi.
  2. Untuk si ibu yang berkerjaya dan punya bisnes sendiri.Kadang2 orang dalam pantang pon masih berkerja, tapi dari rumah jelah.. so vitamin dalam tablet lebih senang, dan praktikal tak perlu nak reneh2 kan akar kayu lah, itu lah inilah sebab disitu penjimatan masa dah save sangat dah.
  3. Si ibu yang ingin lukanya cepat sembuh tak kiralah luka bersalin normal mahupun ceaseran, inginkan rahim nya cepat pulih dan mengecut, yang ada masalah sembelit selepas bersalin dan si ibu yang inginkan kembali bentuk badan asal macam anak dara gitewww...hehehe!
---------------------------------------------------------------------------------

Bagi sesiapa yang belom stanby keperluan untuk berpantang boleh lah cuba produk set dr shaklee ni, halimah jamin kepuasan 100%. Kalian boleh contact sy untuk dapatkan dengan harga yang memang berbaloi-baloi lebih2 lagi promosi YES masih berlangsung...JIMAT LEBIH BANYAKKK!

Untuk pengetahuan, PROMOSI YES hingga OCT 2015 je tau.Selepas tu, jangan cari halimah nak mintak discount yer, memang tak layan .hehe!

Boleh email juga halimah di :

halimahshaklee@gmail.com

whatsapp :0127307312 ( Halimah Hashim )

No comments