WARNA-WARNI KEHIDUPAN..SYOKKNYAAA!!

...warna-warni kehidupan sebagai pengedar shaklee..benda pertama yang halimah belajar ialah ''baca sepantas yang mungkin''..hehe..ada2 je halimah ni..ok maksudnya macam ni..halimah bagi contoh yer..dengar baik2...

kalau ANDA seorang penjual tudung...anda mesti nak tau produk terkini..corak terkini..design terkini..kalau boleh nak ada dulu produk tudung yang baru-baru daripada peniaga lain..kat situ bermaksud anda berkejar-kejaran nak dapatkan produk HOT FROM OVEN giteeeewwww!

kalau ANDA seorang penjual shaklee..ANDA WAJIB absorb secepat yang mungkin dan sepantas yang mungkin info-info terkini,amanat2 penting dari mentor..jadual kelas..info2 penting dari  syarikat shaklee dan banyak lagi..kadang2 tu amanat yang di sebarkan itu panjang berjela macam warkah berlagu pilu..cewahh..tapi ni tak pilu sangat lah...ala2 ngilu gitewww..ngilu kalau tak absorb cepat2..sebab ia akan memberi kesan pada kita kelak..hehe!haaa..jangan tak tau dalam bisnes shaklee ni penting konsep COPY & PASTE..kita copy info dan paste mana2 info dalam notes dan sebagainya..kan sekarang macam2 aplication yang menarik di APPS STORE,..download jelah,,apa susah...kalau banyak alasan memang susah...lambat gerak, lambat lah jadi jutawan..lambat absorb,lambat lah jadi jutawan..haaa..macam tu..

selain daripada tu..halimah sendiri ada ada banyak secret group di FB, secret group di MESSENGER..kalau pergi mana-mana memang sentiasa info tu halimah akan dapat...tak kira lah apa pon..bila kita berkerja dalam kumpulan..banyak kepala kan..so kita tak perlu risau untuk MACAM MANA NAK MULA BISNES???semua akan di ajar dan mula2 tu memang lah kena marah ke..kena tegur ke..halimah tak pernah pulak nak kecil hati..sebab proses belajar memang kena rotan atau kena pancung dulu..lama2 kita kana faham..sebab one day halimah akan jadi leader jugak...macam sekarang...sebelum kita ajar orang berjalan ..kita lah kena betolkan jalan kita..kalau boleh dah pandai berlari terus..haaa macam tulah...



TAKUT...sebab tak reti bisnes
TAKUT...sebab rugi
TAKUT...sebab tak menjadi bisnes ni
TAKUT ...sebab ramai sgt dah jual shaklee ni



ini khas untuk orang yang 'acah-acah' nak join shaklee sebab masih berkira-kira betol ke nak join shaklee untuk menjana income??...nak ke tak??tak ke nak???

ini quote special untuk anda :


Dont be afraid to change. You may lose something good but you may gain something better.

---------------------------------------------------------------------------------

ini dikatakan warna warni kehidupan selepas bergelar pengedar shaklee..usah risau..kami bergerak secara kumpulan...

SEMUANYA BERMULA DENGAN MODAL RM75


under group jutawan dibawah naungan MAMACERY..segala info sentiasa up to date..dan terasa bangga di bawah himpunan jutawan..tak lupa jugak selalu kena parang..takpe I rela..hehe!


ini group PMT ( project Millionare team )..ini kumpulan kecil di bawah naungan kak Fai..
sini pon selalu kena tembak.kena parang..kena sula..semua kat sini..



Ini group dibawah naungan Halimah..GGT atau lebih dikenali sebagai GLAM green team..semua dalam ini galmour2 belaka..apa yang halimah belajar daripada 2 group besar itu akan diturunkan kepada susur galur halimah sendiri..

HEBAT!SEMUA HEBAT!

YANG DULUNYA BIASAAAA...SEKARANG DAH JADI LUARRRR BIASAAAA..

Anda mahu daftar??

Sy sedia membantu anda...asalkan...

ANDA seorang yang inginkan perubahan dalam hidup anda??..bukan 100% tapi 200% inginkan perubahan??..sila tampilkan diri anda sekarang..


HALIMAH HASHIM
0127307312
ID: 1066229




No comments