5 PERKARA ANDA PERLU TAHU TENTANG VITALEA SHAKLEE

Siapa peminat shaklee mesti kenal dengan vitalea shaklee. Vitalea Shaklee ni merupakan vitamin yang tertua sekali, mana taknya kalau ikutkan sejarah ,vitamin  ini dihasilkan  pada tahun 1915 oleh Dr. Forrest C Shaklee.Wow! halimah pon belom lahir lagi tau, tapi vitamin ni dah ada dulu dan sustain sampai sekarang dan  org masih gunakan lagi.Hebat kan??


Sebelum ni halimah tak berapa nak pandang vitamin vitalea ni sebab warna pil ni tak menarik dan satu lagi halimah pon jenis takut nak makan banyak2 pil ni.hehe!tapi, bila dah tau kandungan dan kelebihan vitalea ni halimah jadi teruja sampai ada 3 botol dekat rumah tau..hehe!

Ha, bila tak tau kita buat tak tau jerk...sekali dah tau borong terus dan risau pulak tak telan 2 biji sehari.Penangan vitalea hebat sangat!

5 perkara yang korang perlu tahu tentang VITALEA SHAKLEE.



1) Halimah dah mention tadi pada awal entry iaitu vitamin ni dihasilkan pada tahun 1915 oleh Dr Forrest C Shaklee, lebih kurang 100 tahun dah menapak dalam dunia ni!

2) Vitalea Shaklee mengandungi 12 jenis vitamin dan 7 mineral yang sangaaaattt penting untuh tubuh badan kita. Next entry halimah bongkarkan satu persatu apa yang ada dalam vitalea ni yer. Kalau korang baca teruss rasa nak beli berbotol2.

Halimah ambil beberapa contoh kandungan yang ada dalam vitalea. Cth vitalea mengandungi zat besi which is good untuk hemoglobin. Selain tu vitalea mengandungi jenis vitamin B, biotin dan asid folik juga.

3) Vitalea shaklee ni sangat mudah larut dalam badan dan mudah diserap dalam badan manusia. Tiada perwarna mahupun bahan pengawet yang dilarang yer. Kalau you all nak tau vitalea ni macam spirulina, sebab tu warnanya hijau. 

4) Vitalea ni menggunakan teknologi micro tau.Ha....bukan sembarang macam multivitamin biasa sebab vitalea ni telah menjalani sebanyak 340 ujian kawalan mutu. Wow! susah nak dapat pada mana2 multivitamin, patutlah mampu bertahan sehingga 100 tahun!

5) Harga vitalea tak sampai pon RM100 korang. Semua orang mampu milik, bagi halimah apalah sangat kalau kita laburkan sedikit wang untuk kesihatan dalaman dan luaran. Tak rugi apa2 pon kalau nak dibandingkan kita perlu bayar beribu2 untuk duit hospital..makkkk tak sanggup!hehe.Satu lagi, vitamin ni boleh bertahan sehingga 2 bulan kalau korang just ambil 2 biji sehari.Jimat tak???

Jangan tak tau...nak cantik, kurus, dan bertenaga pon cuma amalkan multivitamin jer tau, tapi make sure pilih multivitamin VITALEA SHAKLEE kerana kandungannya yang lengkap!

Jom pilih multivitamin yang terbaik!




No comments