PERMINTAAN PECAH PANGGUNG : VITAMIN CANTIK SHAKLEE

Customer : Halimah! Berita baik ni, ESP dan Vitamin C tu betol-betol menjadilah. Kalau dulu akak tolak apa yang halimah 'suggest' tu mentah-mentah, akak lah orang yang palingggg rugi besar. Now, lubang-lubang jerawat dah makin pulih dan kulit makin halus dan cantik.TQ dik!

Tau tak kenapa Halimah akan suggest ESP ( Energyzing Soy Protein ) dan Vitamin C Sustained Released kepada sesiapa yang  mintak pandangan tentang vitamin apa yang TERBAIK untuk memiliki kulit cantik, halus dan gebu??

Mari baca disini, Halimah nak cerita serba sedikit tentang betapa pentingnya keperluan protein dan vitamin C untuk kulit, actually bukan kulit sahaja tapi the whole body kita ni..Baca sampai habis yer,hehe!

Anda cuba bayangkan, bagaimana agaknya kalau kita nak bina rumah tapi barang asas untuk buat rumah tak mencukupi??
Anda boleh agak tak apa yang akan  terjadi pada rumah tu? 
yang pasti, mesti tak sempurna jadinya kan...

Baik, let's say...

Protein ( ESP ) : ibarat seperti batu bata
Vitamin C SR : ibarat seperti simen
Kulit dan Sel : ibarat seperti rumah

Nak bina sebuah rumah selain daripada tiang,kita perlu ada batu bata...betul tak??
Kalau buat rumah tapi tak cukup batu bata,mesti akan jadi lompang-lompangkan??Maksudnya, batu bata tu akan jadi tak kukuh & tak cantik.

Bagi nak kuatkan ikatan batu bata pula kena perlukan simen, betul?
Kalau tak ada simen, bila kita tolak batu bata tu ,rumah pun boleh roboh..

Jadi gabungan simen dan batu bata boleh jadikan rumah yang dibina lebih kukuh dan cantik sempurna..betul??

Sama lah konsep tu dengan kulit & sel pada tubuh kita..

Protein merupakan asas utama untuk pembinaan kulit atau sel dalam tubuh badan kita.
Vitamin C pula sebagai kolagen yang berfungsi untuk mengikat sel supaya lebih cantik susunan sel supaya nampak lebih licin dan cantik.

Tapi....

Kalau PROTEIN & VITAMIN C dalam badan tak mencukupi seperti mana yang di perlukan oleh tubuh badan kita, itu yang kulit muka boleh jadi berlubang sana sini.

Ada jugak yang 'argue', protein cukup bila diambil daripada sumber ayam dan daging.Vitamin C pulakcukup bila diambil daripada sumber sayur dan buah-buahan.

Tapi , anda pasti ke cukup??

Dengan bekalan ESP 3 sudu pada setiap pagi, insyallah anda mendapat keperluan protein yang mencukupi kerana ESP mengandungi 9 amino asid yang tak boleh dihasilkan oleh tubuh badan kita dan Vitamin C pulak ialah vitamin yang sangat mudah musnah tapi dengan pengambilan Vitamin Sustained Released ianya cukup kerana ia akan melepaskan vitamin C setiap 1 jam sekali

 Ha...satu lagi yg menjadi specialnya bila beli 'vitamin cantik' dari produk shaklee,anda boleh buat masker sekali tau..dah tak perlu nak ke spa lagi, buang masa sikit untuk bermasker di rumah sambil baca novel,hehe!


Jadi, sekarang anda faham kenapa ESP dan Vitamin C sangat diperlukan untuk tubuh lebih2 lagi untuk keperluan kulit muka dan anda tahu apa yang perlu anda buat untuk perbaiki struktur kulit anda??? 


--------------------------------------------------

APA PERUBAHAN MEREKA MILIKI SETELAH KONSISTEN DENGAN  ESP & VITAMIN C SR??

Testimoni dari tuan tanah sendiri,hehe..halimah dah hampir 3 tahun amalkan secara konsisten dengan vitamin2 dari produk shaklee dan skincare shaklee.Memang tak mengecewakan!



Testimoni daripada sideline halimah sendiri dari group 'beautiful charming'..Ini sebagai bukti yang kami bukan menjadi penjual semata-mata malah kamilah DUTA produk!


Kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami..yeayyyy!

BAGAIMANA NAK ORDER PRODUK SHAKLEE???

Call/whatsapp/telegram halimah seperti no dibawah, kedai halimah sentiasa buka 24 jam!

Nak buat temujanji pon boleh untuk join bisnes bersama kami :)

No comments