ALFALFA -MANFAAT LEBIH DARIPADA PENYUSUAN

Sejak 2-3 hari ini ada beberapa orang tanya halimah tentang vitamin alfalfa. Tertanya-tanya pulak,bulan ni promosi alfalfa ke??hihi.Realitinya, bukan bulan promosi pon org tetap tanya tentang vitamin shaklee. Itu salah satu BUKTI yang vitamin shaklee ni masih mendapat tempat di hati penggemar2 vitamin.

Manfaat alfalfa ni lebih drp penyusuan. Maksud yang lebih jelas, vitamin alfalfa ni bukan untuk tambah susu semata-mata,tapi ada 19 khasiat yang terkandung didalamnya.Senang cerita,alfalfa ni sesuai untuk orang yang mencari vitamin untuk rahsia keintiman, kesihatan dan kecantikkan.

Tak nak cakap banyak-banyak,bacalah manfaat yg ada di bawah ni.




Anda sudah teruja???

Apa keistimewaan alfalfa jenama Shaklee berbanding yg lain?Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral dan vitamin. Dan yg bestnya Shaklee Alfalfa Complex tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungisid,bakteriosid, hormon2 sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia. 
Baik,kita jumpa next entry nanti yer,sy akan kupas banyak2 tentang alfalfa nanti.
Oh yer!Sebelum tido,baca surah Al-Mulk yer,peace!


No comments