SAYA TOLAK TESTIMONI B COMPLEX

Salam Jumaat.

Saya tolak testimoni orang lain tentang bcomplex sebab sy nak share testimoni sy  sendiri,hehe!.Bahaya ni ayat tolak-tolak, kang jadi viral.Ehh!sy gurau jer.

'Promote dengan orang ni,kau makan ke??'

==========================================================

Sebenarya Halimah agak terlewat sedikit kenal dengan b complex ni walaupun pada masa tu dah register ahli dalam setahun rasanya.

Kerna keterujaan lebih untuk mendapatkan skin yang cantik dan flawless jadi soal kesihatan dalaman especially kesihatan rahim diabaikan.

Sehingga berlaku keguguran pada Oktober 2014,dari situ halimah start kenal b complex.Halimah mula consume start dari peristiwa itu sehingga sekarang which is masa pregnant pon masih teruskan dengan bcomplex dan begitu jugak masa pantang ni. Actually dua fasa ni (pregnant& berpantang) lagi lah halimah sgt memerlukan.kenapa???nanti halimah cerita di next entry ok.

Kalau dikira-kira, around 1 tahun halimah consume secara konsisten. Kesan memang nampak ketara sgt bila kita konsisten,kalau sekejap makan,sekejap tak tu halimah susah nak cakap.Sebab tu hanya yang betul2 shj nampak perbezaanya.

Percaturan Allah memang hebat, January 2015 halimah disahkan pregnant buat kali kedua.Alhamdulillah, October 2015 seketul Mairaa selamat dilahirkan ke dunia.

==============================================================

Sweet kan kronologi halimah dengan bcomplex.
Pernah juga terbaca artikel daripada Dr Zubaidi,faedah asid folic pada kesuburan dan kehamilan.
Boleh try google untuk keterangan lanjut.

Tak sia2 ambil vitamin b dr produk shaklee kerana dah lengkap dah dengan asid folic.Tak delah banyak pil nak kena telan hehe!

Berita Baik!

since Halimah pun dah jatuh cinta dengan B complex shaklee ni,halimah nak bagi peluang kepada mereka yang baru first time nak cuba, atau ada yang nak repeat order dengan harga yang diberikan berpatutan sangat...tak sampai pun RM60 tau!


Kalau nak roger halimah yer :)



No comments