RESPOND CUSTOMER TENTANG HERBAL BLEND CREAM

Salam.

Entry ringkas hari ini, halimah nak kongsikan respond daripada customer tentang Herbal Blend Cream.


ruam pada pipi baby, mungkin akibat cuaca atau ruam susu


kelegaan hati si ibu, herbal blend cream menjadi asbab untuk baby pulih, semuanya dtg dari Allah..amin!



Syukur...customer puas hati!



Sedikit info untuk yang masih belom mengenali tentang Herbal Blend Cream ni.

Antara kandungan bahan semula jadi  yang digunakan untuk penghasilan Herbal Blend Cream ni ialah daripada:

#Sage Leaf
-merawat masalah dan jangkitan kulit, gigitan serangga

#Horse Chestnut Seed
-Merawat alergi pada kulit dan ekzema

#Yarrow
-menyembuhkan luka, selesema dan demam

#Rosemarry leaf 
-Musuh bagi serangga,nyamuk,lalt,ulat dan kumbang

Bila bahan semula jadi yang digunakan, sudah tentunya tidak ada campuran mana-mana bahan kimia yang tidak dibenarkan. Bab tu tak yah risau sebab shaklee amat menitik beratkan hal ini untuk keselesaan pengguna. Baunya pulak macam mentol, tak panas dan sesuai digunakan start daripada bayi hingga dewasa.

Untuk pengetahuan kalian , krim ini HOT SELLING tau sebab harganya yang murahhh sangat, cuma RM27.50 jer per tiub.



''kak Halimah ada soalan, krim ni sesuai untuk apa jer??''

Ha...soalan femes tu hehe,Kegunan untuk krim ni bila anda dalam situasi seperti :

>>membantu merawat eczema dan gatal-gatal digigit oleh serangga

Hal ni cukup merisaukan pada kaum ibu , lebih-lebih lagi bila sekarang ni musim denggi.Untuk yang masalah berhadapan dengan masalah eczema pulak ,ramai jugak yang mencari krim ajaib ni.Alhamdulillah, so far sambutan dan respond dari customer adalah positif.

>>Melicinkan tumit yang pecah-pecah

Bila berhadapan dengan kulit kering ni, tumit kaki pon turut berdepan dengan masalah kulit kering dan pecah-pecah. Bila berjalan memang tidak beri keselesaan langsung, Jadi selepas menggunkan herbal blend cream ni, tumit kaki dan anggota badan lain menjadi lebih lembap dan terpelihara.

>>Mengubati luka & melecur

Hal ni mesti ramai yang tak tau krim ni juga boleh membantu kan??Kiranya boleh menjadi pengganti pada  minyak gamat lah. sebelum ni org suka guna minyak gamat sebab mampu bertindak balas dengan cepat tapi ada certain org tak suka sebab baunya yang tak menyenangkan,hehe!. Lepas ni boleh lah gantikan dengan krim ni sebab bau krim ni tak meloyakan!.Kalau sy terkena percikkan minyak panas masa masak, cepat2 sy sapukan dengan krim ni,insyallah luka atau lecur tak akan melarat ;)

>>Menghilangkan parut

Ha yang ni best, sapa ada parut stretch marks angkat tangan??hehe. Ok boleh try krim ni,lebih bagus kalau add on dengan minuman ESP untuk hasil yang lebih cepat dan mantap!

>>Menghilangkan ruam baby

Contoh seperti testimoni di atas yer. Try dulu, baru tau. Harini  pon ada customer dah ambil stock di rumah halimah. Barang hot weyh, memang cepat je habis hehe;)

>>Lotion harian

patutlah shaklee namakan krim ni multiporpose krim,sebab banyakkkkkk sgt kegunaannya. Memang terbaik. Krim ni elok untuk dibuat lotion harian bagi mendapat kelembapan kulit 24 jam ;)

Ok, untuk sebarang keterangan lanjut boleh dapatkan konsultasi yang terbaik dari Halimah yer seperti No HP yang tertera di bawah.Kedai halimah dibuka setiap hari 24 jam ;)

jumpa di next entry,bye!

~Selamat Malam~







No comments