TORTILLA adik, terlajakkk lariss!

Salam.

Alhamdulillah, bisnes adik semakin maju. Seriusly, akak bangga ok kalau  adik - beradik semakin  maju dalam bidang bisnes masing-masing.Baik, bagi yang mengikuti perkembangan halimah di FB, mesti tertanya-tanya,'Ehh,halimah dah tukar bisnes ker??'. Jawapannya,tidak. Halimah masih beri komitmen sepenuhnya dengan Shaklee dan masih amalkan.Tehee;)

Actually, pada awalnya, adik cuma saje je nak try market. Tak tau pulak daripada niat nak  cuba-cuba,macam  dah makin maju setapak demi setapak. Satu lagi,  permintaan tortilla adik  ni sangat tinggi tauu setiap hari. Masa fasa cuba-cuba haritu, alhamdulillah dah lebih 100 biji tortilla  dah terjual.Adik pon dah ada regular customer untuk setiap hari Jumaat. Barang HOT weyhhh!hehe ;)

Untuk yang tak tau tortilla tu apa, ha ni halimah letak gambar di sini :


Amacam terliur takk???

Trademark kami ,

'' Rasakan kriuk!kriuk! di dalam dan lelehen di bibir anda''

Ini pilihan yang kami sediakan untuk pelanggan ,

JENIS  TORTILLA : DAGING @ AYAM

PILIHAN TAMBAHAN : 

#TORTILLA WITH CHEESE
#TORTILLA WITH EGG
#TORTILLA SPECIAL ( CHEESE & EGG)

BONUS : ADA DILEVERY TAU UNTUK SEKITAR PASIR GUDANG DENGAN MINIMUM ORDER 3 BIJI,BAGI LUAR KAWASAN MIN ORDER ,10 BIJI.

Dah boring makan burger, apa kata sekali sekala kita cuba tukar selera dengan tortilla ni kan...

Untuk pengetahuan, halimah cuma bergiat belakang tabir shj contoh pemantauan dari segi kewangan, penyumbang idea, tolong adik buat marketing through FB, Page FB JB Food Dilevery dan kenalan.Mungkin lepas ni halimah akan bantu dari segi pembinaan banner, dan sebagainya. Siapa lagi nak bantu kalau tak akak sendiri kan.hehe!

Insyallah dengan ilmu bisnes yang halimah ada, sikit2 boleh bantu adik dalam memantapkan lagi bisnesnya.

Haaa...berita baik untuk semua peminat tortilla kami, insyallah jugak selepas ni kami akan adakan untuk SET COMBO, tapi masih dalam tester dulu. Bila dah verified, kami akan launching SET COMBO pulak nanti yer..giteeewww!

Jangan lupa!!!!

Lepas makan, kita kasik FLUSHHH perut kita dengan HERBLAX dan ALFALFA yer.Insyallah usus2 kita sentiasa sihat di dalam, jangan tunggu tersumbat baru nak cuci yer..;)



Ok, jumpa lagi di next entry!




No comments