7 Ramuan Istimewa Dalam 1 Sachet Shaklee Collogen Powder

Bagi pengemar Shaklee Collagen Powder, mereka kebiasannya tak tunggu waktu promosi pon masih berebut-rebut nak dapatkannya sebab masing-masing dah tau manfaat dan yakin dengan sumber ikan merah laut dalam dan dari bahan semulajadi ini....Ada tu kalau yang tunggu promosi berkotak-kotak simpan buat stok..hehe!

Nak cantik..apa pon sanggup!
Nak nampak muda...apa pon sanggup!
Untuk suami....apa pon sanggup!
haa..giteww!

Untuk pengetahuan semua, malam ni halimah nak selongkar sikit 7 ramuan istimewa yang ada dalam 1 sachet SCP ni..

haa..selain daripada kelebihannya yang daripada sisik ikan merah dan mempunyai jisim molekul yang ringan, SCP ada 7 ramuan hebat yang mungkin tak da pada collagen yang ada di pasaran tapi ada dalam SCP sahaja..agaknyalah..sebab halimah tak pernah cuba collagen lain..hehe!



OK, baca ni....

  1. Ekstrak biji benih Camelia Japonica (Tsubaki) -  Ekstrak biji ini mengandungi asid oleik, iaitu sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi isoflavan yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas
  2. Ekstrak Pfaffia -  Digelar sebagai ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji benih Camelia japonica, ianya dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata.
  3. Kolagen Ikan (RSS – Red Snaper Scale) –  Sisik ikan merah ialah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding dengan kolagen daripada binatang. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen utk menjadikan kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal.
  4. Ekstrak Kerang-kerangan -  Glukosamina daripada ekstrak kerang kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan Mata.
  5. Lactobacillus Acidophilus – Lactobasilus acidophilus ialah sejeinis bakteria baik. Ia membantu untuk memgimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semula sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen
  6. Vitamin C -  Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit.
  7. Vitamin B (B2 & B6)-  Vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan bagi pengeluaran kolagen dlm sel
Apa you all rasa selepas baca??rasa macam nak telan SCP sekarang tak??Kalau baca yang ini lagi serammm dan rasa nak call halimah sekaraang...ok baca ni pulak :

Ok news baru yang kami terima dari shaklee ialah.. 

''Atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baharu dikenakan oleh kerajaan Malaysia, Collagen akan diberhentikan penjualan buat sementara waktu bermula 1 Januari. Ini bermakna anda ada masa sehingga 31 Disember untuk membeli produk ini.Oleh kerana tempoh pendaftaran permohonan lesen produk yang baru akan mengambil masa 9 - 12 bulan, pihak Shaklee berbesar hati memberikan kepada anda PROMOSI beli 3 percuma 1 .Segera dapatkan stok anda kerana penjualan akan dihentikan bermula Januari 2015..''

Korang...bukan stop sampai bila-bila yer..tapi sementara,walaupun sementara tapi lama tempohnya sebab Shaklee nak renew lesen untuk SCP ni..haa, siap lesen tau..jadi betol-betol kualiti produk shaklee ni..

Nak order Sekarang???

Halimah Hashim
0127307312
ID : 1066229

No comments