TAK MAMPU TELAN BAWANG PUTIH, MARI TELAN GARLIC COMPLEX

Tak ramai yang tahu tentang khasiat bawang putih ni..cuma sesetengah orang je yang 'pandang' tentang khasiat yang ada pada bawang putih ni..itupun tau dari nenek moyang kita atau baca sendiri dekat internet..zaman dah moden kan so tak ramai ambil berat tentang petua zaman dulu.



Actually sebelum ni halimah pernah terbaca dalam satu artikel ni tentang banyaknya khasiat bawang putih..Contoh, antara khasiat bawang putih yang halimah dapat ialah bawang putih mampu merawat penyakit darah tinggi, ia sebagai penawar kepada pesakit-pesakit yang menderita kerana penyakit kencing manis, bawang putih berupaya memberi rawatan kepada individu yang mempunyai masalah sakit perut dan usus,utk pesakit yang derita penyakit anemia, dan banyak lagi..

Korang pernah dengar tak GARLIC COMPLEX??



ha...garlic shaklee ni dinbuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas.

Ianya dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif . Untuk pengetahuan, tak semua tablet garlic ini yang dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba iaitu Rosemary dan spearmint. Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ektrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Fuhhh..hebat sungguh rupanya  garlic shaklee ni. Nampak je botolnya yang  kecil, tapi bila selongkar dari mana datangnya dan apa  kandungannya..rasa macam sekarang jugak nak telan garlic shaklee ni. Lebih-lebih lagi bila tau garlic ni bagus untuk masalah kulit..kalau ada yang mengalami masalah jerawat..cubalah garlic. Ia bertujuan untuk detoks dalaman kita juga.Saya memang alergic pada produk yang bagus untuk kulit. Saya mesti beli dulu...hehe, yelah kan nak jugak rasa kulit licin dan gebu macam orang korea..hihi!

Kadang-kadang ada orang masih tak  faham kenapa walaupun dah pakai produk yang mahal tapi hasil kurang berkesan. Mana-mana customer saya yang mengalami masalah jerawat atau yang sewaktu dengannya memang saya akan cadangkan pada mereka, produk untuk detoks dan pemulihan..contoh, cadangan produk ialah GARLIC dan VITAMIN C..Alhamdulillah, berkesan..syukur!

Bila ada customer yang feedback rasa happy bila masalah yang dihadapi berkurun lamanya telah pulih semula,itu adalah jurnal kesyukuran halimah..wajib masuk buku tau..semua itu berlaku atas izinNya..halimah cuba menolong sahaja..

'harini, aku dah berjaya pulihkan masalah kulit pada wajah customer2 aku'...haaaaa,gitew!

oklah, sesiapa yang nak order boleh call halimah yer..

HALIMAH HASHIM 
0127307312


2 comments

  1. lagi sanggup telan 2 biji garlic complex daripada telan 2 labu bawang putih... hihi..

    ReplyDelete
  2. kannnn..byk jugak khasiat bawang putih ni sebenarnya...nasib baik shaklee buat dalm bentuk tablet...

    ReplyDelete